Ödeme ve Teslimat

ÖDEME VE TESLİMAT

Ödeme
Sitemizde bir takım ödeme seçenekleri mevcuttur. Turkuaz Dental ödeme teyidini almadan ürün sevkiyatı yapmamaktadır. Fiyatlarda kur hesaplaması için Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası (TCMB) kur verileri esas alınmaktadır.

Gönderim Alanı ve Teslimat

• E-turkuazdental.com’un gönderim alanı Türkiye sınırları dahilinde bulunan her yeri kapsamaktadır ancak anlaşmalı kargo şirketlerinin taşıma ve teslimat koşulları esastır.
  • Hafta içi gün içerisinde saat 16:30'e kadar, cumartesi günü de saat 13:30'e kadar elimize online olarak ulaşan (ödeme teyidi yapılmış) siparişler -aksi belirtilmediği müddetçe- aynı gün kargoya verilmektedir. Daha geç yapılan siparişler ertesi gün kargoya verilmektedir. Pazar günü ve resmi tatillerde verilen siparişler bir sonraki resmi iş gününde kargolanmaktadır.
  • Turkuaz Dental (E-turkuazdental.com) ALICI'yı bilgilendirmek kaydıyla bu şartlar dışında da gönderimler yapmak zorunda kalabilir ve ALICI hiçbir şekilde bu gecikmelerden Turkuaz Dental'i (E-turkuazdental.com'u) sorumlu tutamaz.
  • E-turkuazdental.com’dan yaptığınız tüm alışverişlerden sonra yapılacak gönderiler için kargo ücretleri her zaman "ALICI” tarafından karşılanmaktadır. "SATICI” olarak Turkuaz Dental ücret ödememektedir. Kargo ücreti her zaman "ALICI” tarafından kargo teslimatı esnasında ödenir.
  • Arzu eden üyeler İzmir merkezli şirketimizden ürünleri doğrudan teslim alabilir veya kargo firmalarıyla gönderim yapılmasını talep edebilir.
  • Kargo elinize ulaştıktan sonra ürünün ilanda belirtildiği şekilde olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer ürünle ilgili herhangi bir problem söz konusu ise kargo firması yetkilisi ile birlikte tutanak tutunuz.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.