Implant Drivers Station - Complete Set

SML-10-084
Piyasa Fiyatı

IMPLANT DRIVERS (SET)

Smile Line yeni bir standarda ulaşıyor ve marketteki en popüler dental implant sistemleri ile uyumlu 8 değişik tornavidadan oluşan seti sunuyor: (Nobel Biocare, Straumann, Astra Tech, 3i1, Camlog, SPI, Ankylos, Friadent)*. Her tornavida iki uzunlukta geliyor: standart ve ekstra-uzun. Kolay ve hızlı tanımlama için her tornavida renkler ile kodlanmıştır.

Image Description

Tüm majör markalara uygun parçalar yanında platform küpü içine dinamometrik anahtar yerleştirilebilir

Kişiselleştirme – modülerizasyon. Kendi kişisel tornavidalarınız için enstruman sonları ve başları tek başına sipariş edilebilir. Diğer değerli bir avantaj ise siyah anodize alüminyum küp platformu.

*Nobel Biocare, Straumann, Astra Tech, 3i, Camlog, SPI, Ankylos, Friadent are all registered Trade Marks.

Set standart uzunluktaki implant uçları içerirken aynı zamanda her bir implant ucunu ayrı ayrı sipariş etme olanağı da sağlar. Örneğin kendi setinizi x-uzunluğundaki implant uçlarıyla oluşturabilmek mümkündür.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
Implant Drivers Station - Complete Set Smile Line yeni bir standarda ulaşıyor ve marketteki en popüler dental implant sistemleri ile uyumlu 8 değişik tornavidadan oluşan seti sunuyor. SML-10-084
Implant Drivers Station - Complete Set

Tavsiye Et

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.